καθώς κλείνουν 25 χρόνια από τότε που παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο με ενσωματωμένο αερόσακο οδηγού. Ήταν στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το 1987, με την -τότε νέα- S-Class, σειράς 126. Η χρήση των αερόσακων γρήγορα επεκτάθηκε και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας, καθώς και στις υπόλοιπες εταιρείες αυτοκινήτων, σώζοντας μέχρι τις μέρες μας αμέτρητες ζωές σε ατυχήματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην τότε S-Class ο αερόσακος οδηγού προσφέρονταν προαιρετικά, μαζί με προεντατήρα ζώνης, στην τιμή των 1.525,50 γερμανικών μάρκων. Λίγο αργότερα μάλιστα, που εμφανίστηκε και ο αερόσακος του συνοδηγού, ήταν αρκετά ογκώδης για να καλύπτει το χώρο που συνήθως βρισκόταν το κλασικό ντουλαπάκι. Αργότερα βέβαια, που εξελίχθηκε η τεχνολογία και μίκρυναν οι μονάδες των αερόσακων, επανήλθαν και τα ντουλαπάκια του συνοδηγού στο ταμπλό. Αναφορικά με την εξέλιξη αυτού του συστήματος έχει τις ρίζες της αρκετά πίσω, το 1966. Τεχνικές δυσκολίες, ωστόσο, καθυστέρησαν την ωρίμανση της τεχνολογίας μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1980. Σήμερα πλέον δεν νοείται αυτοκίνητο χωρίς αερόσακους. Εκτός μάλιστα από τους μετωπικούς, συναντάμε πλευρικούς, αερόσακους κεφαλής, ποδιών, ακόμα και ενσωματωμένους σε ζώνες, για τους πίσω επιβάτες.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας