πόρτες, οροφή και κάλυμμα του κινητήρα από ανθρακόνημα κάτι που οδηγεί σε μείωση τους βάρους του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να αυξηθεί η απόδοσή του. Η μείωση βάρους έφτασε τα 30 κιλά, συνεπώς έφτασε το συνολικό βάρος των 1.130 κιλών. Όσον αφορά στο μηχανολογικό κομμάτι, η Evora GTC εφοδιάζεται με έναν 4λιτρο V6 κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 456 ίππους και 460 Nm ροπή.Το εν λόγω μηχανικό σύνολο συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο XTRAC με τις αλλαγές να μπορούν να πραγματοποιηθούν και από τα paddles στο τιμόνι. Το πρώτο αυτοκίνητο Lotus Evora GTC πουλήθηκε ήδη στην McMahon Raceworks και θα δούμε το racecar πρωταγωνιστή σε μια νέα αμερικάνικη σειρά.
Η αγωνιστική Lotus Evora GTC
πόρτες, οροφή και κάλυμμα του κινητήρα από ανθρακόνημα κάτι που οδηγεί σε μείωση τους βάρους του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να αυξηθεί η απόδοσή του. Η μείωση βάρους έφτασε τα 30 κιλά, συνεπώς έφτασε το συνολικό βάρος των 1.130 κιλών. Όσον αφορά στο μηχανολογικό κομμάτι, η Evora GTC εφοδιάζεται με έναν 4λιτρο V6 κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 456 ίππους και 460 Nm ροπή.Το εν λόγω μηχανικό σύνολο συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο XTRAC με τις αλλαγές να μπορούν να πραγματοποιηθούν και από τα paddles στο τιμόνι. Το πρώτο αυτοκίνητο Lotus Evora GTC πουλήθηκε ήδη στην McMahon Raceworks και θα δούμε το racecar πρωταγωνιστή σε μια νέα αμερικάνικη σειρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας