Δειτε απαντηση που εδωσε ο Κος Θεοχαρης στην Μαγδα Τσεκου

Aπο το blog της δημοσιογραφου Μαγδα Τσεγκου συμπαρουσιαστρια του Γιωργου Αυτια στο SKAI...
Πριν από λίγες ημέρες είχαμε φιλοξενήσει στο στούντιο τον ευγενέστατο Γεν. Γραμ. Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπ. Οικ. Τον κύριο Θεοχάρη Θεοχάρη ... 
 Μεταξύ άλλων θεμάτων είχαμε και το χαράτσι του Υπουργείου μέσω της Δέη. Τον ρώτησα λοιπόν, «κύριε Γενικέ αν δεν έχω να πληρώσω δεν έχω τίποτα ούτε ένα ευρώ είμαι άνεργη τι κάνω;
 Πείτε ότι ας πούμε ήμουν η μάνα σας, η αδερφή σας και σας έλεγα Θεοχάρη δεν έχω τι να κάνω πρέπει να πληρώσω το χαράτσι μέσω της Δεη , τι θα μου λέγατε ;»
 Απάντηση : «Τι να σας πω να δανειστείτε από κάπου από κάποιον συγγενή σας δεν ξέρω κάτι να πω δεν υπάρχει λύση » Τα συμπεράσματα δικά σας !!! Ο καθένας μπορεί να σκεφτεί και να κρίνει εγώ αυτή την φορά λέω να σωπάσω καλύτερα . magdatsegkou.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας