Ο Λούρος Πρέβεζας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα TAEKWONDO ITF

Ο λόγος για τον δυο φορές Πρωταθλητή Ευρώπης ΜΕΜΑ Εμιλιάνο του Ευκλέα Λούρου, ο οποίος θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Taekwondo ITF στο Μπραϊτον της Αγγλίας.
Η Ελληνική αποστολή ξεκινάει σήμερα 25-07-2016 να πετάξει για το όνειρο...
μιας και η συγκεκριμένη διοργάνωση είναι από της μεγαλύτερες του αθλήματος. Μαζί του και η προπονήτρια του ΕΥΚΛΕΑ ΛΟΥΡΟΥ ΚΑΤΣΑΟΥΝΟΥ Γρηγορία η οποία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά είναι coach της Ελληνικής αποστολής, έχοντας την εμπειρία, μιας και ήταν και η ίδια μέλος της Εθνικής Ομάδας με πολλές διακρίσεις.

Ο αθλητής ΜΕΜΑ Εμιλιάνο δήλωσε έτοιμος για το ταξίδι:
« Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και νιώθω τυχερός που μαζί μου είναι η προπονήτρια μου. Ο τίτλος του πρωταθλητή Ευρώπης που με κόπο κατέκτησα είναι η εμπειρία μου και η έντονη προπόνηση μου και αυτή τη χρονιά ο οδηγός. Το όνειρο μου είναι να φτάσω και πάλι την Ελληνική σημαία όσο πιο ψηλά μπορώ.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας