Εκσυγχρονίζεται ψηφιακά το ΚΤΕΛ Πρέβεζας - «Έξυπνες» στάσεις και ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Στην ανάπτυξη των τηλεματικών υπηρεσιών διαχείρισης και εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού προχωρά το ΚΤΕΛ Νομού Πρέβεζας μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση». Στόχος της προσπάθειας είναι η βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών του συγκοινωνιακού φορέα αλλά και η καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών...
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Πρέβεζας κ. Παναγιώτης Σαρδελής το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί και να τεθεί σε λειτουργία μέχρι τον Οκτώβριο του 2015, επισημαίνοντας παράλληλα πως το ΚΤΕΛ Πρέβεζας ήδη δίνει στους επιβάτες του τη δυνατότητα για online έκδοση εισιτηρίου μέσα από την ιστοσελίδα του www.ktelprevezas.gr με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Σύμφωνα με τον κ. Σαρδελή το έργο προβλέπει μεταξύ άλλων έξυπνες στάσεις που θα ενημερώνουν τον πολίτη για την ώρα άφιξης του λεωφορείου, σε ορισμένα οχήματα θα υπάρχει εγκατάσταση wifi, ενώ μέσω συστήματος gps θα μπορεί η διοίκηση να γνωρίζει την τοποθεσία που βρίσκονται όλα τα οχήματα με σκοπό τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου και την αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών. Το έργο για το ΚΤΕΛ Ν. Πρέβεζας θα έχει προϋπολογισμό 246 χιλιάδες ευρώ και σύμφωνα με τις πράξεις ένταξης, θα δημιουργηθούν υπηρεσίες πληροφόρησης και εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.










Δημοτικη Ραδιοφωνια Πρεβεζας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας