Πρέβεζα: Έχει 3 παιδάκια, έχει σοβαρό πρόβλημα υγείας, είναι στο δρόμο και υποφέρει

Είναι από τις δραματικές ιστορίες που ότι διαδικασίες και να υπάρχουν, πρέπει να ξεπερνιόνται! Η Δραματική....
αυτή ιστορία, εξελίσσεται στην Πρέβεζα! Η άτυχη γυναίκα έχει φτάσει σε απόγνωση: "Τα παιδιά μου πεινάνε και δεν έχω βοήθεια από πουθενά, θέλω να σκοτωθώ που δεν μπορώ να τα βοηθήσω! Ζήτησα βοήθεια από τον δήμο, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, γιατί είμαι Αλβανίδα. ο δήμαρχος μου είπε να πάω στην πρόνοια, αλλά κι εκεί με αγνόησαν. Τι σημασία έχει αν είμαι Αλβανίδα; Έχω 20 χρόνια στην Ελλάδα, από τα 16 μου χρόνια!"

 Η Μιράνια Κούτρα (6949096911 το κινητό της τηλέφωνο) κάνει έκκληση για βοήθεια καθώς η κατάσταση που βιώνει είναι δραματική. Καλούνται η Πρόνοια, ομάδες αλληλεγγύης και ιερά μητρόπολη Νικοπόλεως και Πρεβέζης, να βοηθήσουν αυτή τη γυναίκα και τα τρία παιδιά της που υποφέρουν!

Μπορούν να την καλέσουν στο κινητό της τηλέφωνο που σημειώνουμε παραπάνω και να την στηρίξουν!


 http://www.tomistinenimerosi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας