Alfa Romeo 4C 2013

Οι νέες αυτές πληροφορίες λοιπόν ήρθαν να αναθερμάνουν το ενδιαφέρον για το πολυαναμενόμενο «κεντρομήχανο» coupe από ανθρακονήματα. Η έκδοση παραγωγής της Alfa 4C αναμένεται να κάνει την επίσημη πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2013 με τις πωλήσεις να ξεκινούν προς τα τέλη του 2013.
Όπως είναι αρκετά εύκολο
να διακρίνουμε από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες της καμουφλαρισμένης 4C, το σχήμα του ομώνυμου πρωτοτύπου έχει διατηρηθεί αναλλοίωτο και στο μοντέλο παραγωγής γεγονός που είναι σίγουρο ότι θα ικανοποιήσει τους φανατικούς alfisti και όχι μόνο οι οποίοι ερωτεύτηκαν με την πρώτη ματιά τα πρωτότυπα μοντέλα του παρελθόντος. Οι μόνες διαφορές από τα concept εντοπίζονται στους καθρέφτες, το διαχύτη στο πίσω μέρος και φυσικά τα «hi-tech» κάτοπτρα (LED) των κατά τα άλλα ίδιων σε σχεδίαση φωτιστικών σωμάτων. Εικόνες από το εσωτερικό του μοντέλου παραγωγής δεν υπάρχουν ακόμα, οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε κάποια σύγκριση σε αυτό το σημείο.
Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη τώρα και στην απόδοσή τους, οι αρχικές φήμες που ήθελαν την απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,75 λίτρων να φτάνει κοντά στους 300 ίππους δεν επιβεβαιώνονται τελικά καθώς η ιπποδύναμη θα διαμορφώνεται στους 240 ίππους (5 παραπάνω από την Giulietta QV). Το καλό είναι ότι η βάση του αμαξώματος από ανθρακονήματα (το σασί θα είναι τύπου μπανιέρας και θα κατασκευάζεται από την Dallara που έχει τεράστια εμπειρία στην κατασκευή αγωνιστικών σασί) επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά (τουλάχιστον προς το παρόν), ενώ το συνολικό βάρος των 850 κιλών δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί. Πάντως το τελευταίο θα κυμαίνεται από τα 850 έως τα 1.000 kg. H αναλογία κιλών ανά ίππο αναμένεται να μην ξεπερνά τα 4 κιλά ανά ίππο (!), ενώ η κατανομή βάρους ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα αναμένεται να είναι 40/60 στο μήκους 4 μέτρων coupe. Το κλασικό 0-100 km/h αναμένεται να πραγματοποιείται σε 4,5 sec., ενώ η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 250 km/h.
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (TCT) του gruppo καθώς και το σύστημα DNA δε θα μπορούσαν να μην εφοδιάζουν το προσιτό supercar της Alfa, ενώ θα υπάρχουν και επιπλέον εκδόσεις εκτός της βασικής. Έτσι έκπληξη αποτελεί η αναφορά για πρώτη φορά της ύπαρξης μιας «hardcore» αγωνιστικής έκδοσης «Racing» αλλά και μιας αντίστοιχης δρόμου «Stradale», οι οποίες θα διαθέτουν το ίδιο μηχανικό σύνολο με την απόδοσή του να φτάνει στην προκειμένη περίπτωση τους 270 ίππους! Οι εκδόσεις αυτές φυσικά θα είναι διαθέσιμες αργότερα από τη... βασική μέσα στο 2014.
Μία ακόμα πληροφορία που σίγουρα προκαλεί απογοήτευση, είναι ότι το προσιτό supercar δεν θα είναι τελικά και τόσο προσιτό όσο οι αρχικές διαβεβαιώσεις των ιθυνόντων της εταιρείας, καθώς η τιμή της 4C αναμένεται να ξεκινάει από τα 57.000€ φτάνοντας τα 65.000€ (αρκετά πάνω δηλαδή από τις 45.000€ που αρχικά προβλεπόταν). Βεβαίως, και για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, ακόμα και έτσι οι τιμές της Alfa 4C αναμένεται να κυμαίνονται σε χαμηλότερα ή έστω ίδια με αυτά της ανταγωνίστριάς, της Porsche Cayman η οποία δεν διατίθεται σε περιορισμένη παραγωγή.


http://www.e-go.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας