Η Ήπειρος μπαίνει στο προσκήνιο των κατασκευών καθώς 4 μεγάλα έργα έρχονται να αλλάξουν την εικόνα της «περιθωριοποιημένης» περιφέρειας

Η αλήθεια είναι πως η Ήπειρος μέχρι και πριν λίγα χρόνια ήταν μία δύσκολη και απομονωμένη περιφέρεια, χωρίς αυτοκινητόδρομους ή έστω επαρκές οδικό δίκτυο και...
με δύσκολη πρόσβαση σχεδόν παντού. Σήμερα η Εγνατία Οδός διασχίζει οριζόντια την περιφέρεια φτάνοντας μέσω του μεγάλου αστικού κέντρου των Ιωαννίνων στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Τώρα έχουμε νέα έργα που μαγνητίζουν τόσο με το μέγεθος τους όσο και με την προστιθέμενη αξία τους. Ιόνια Οδός, έργα λιμανιού Ηγουμενίτσας, οδικός άξονας Ιωάννινα-Κακαβιά, βόρειο τμήμα του Ε65 θα μας κρατούν συντροφιά με την κατασκευή τους τα επόμενα χρόνια. Το μεγάλο έργο κατασκευής της Ιόνιας Οδού είναι σε πλήρη εξέλιξη. Ο οδικός άξονας που θα ξεκινά από Αντίρριο θα περνά κάθετα την Ήπειρο, περνώντας έξω από την Άρτα ενώ τα τερματίζει στην είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων σε σύνδεση με την Εγνατία Οδό.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο από όλα τα νέα έργα που γίνονται και αναμένεται να δώσει τα μέγιστα στην Ήπειρο αναδεικνύοντας την μοναδική της ομορφιά. Εξίσου σημαντικό είναι και το έργο μετατροπής σε κλειστό αυτοκινητόδρομο του οδικού άξονα Ιωάννινα-Κακαβιά, έργο που θεωρείται η φυσική συνέχεια της Ιόνιας Οδού. 

Το έργο αυτό θα μετατρέψει τις μετακινήσεις από και προς την Αλβανία, εύκολες και άνετες δημιουργώντας ένα σύγχρονο οδικό άξονα. Το έργο είναι λίγο πριν την δημοπράτηση του που αναμένεται τους επόμενους μήνες ή στις αρχές του 2015. Τεράστιας αξίας έργο είναι και το βόρειο τμήμα του Ε65. Πρόκειται για το τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία το οποίο αν και δεν ανήκει στην Ήπειρο, την ενδιαφέρει άμεσα.

Με την κατασκευή και ολοκλήρωση του θα δώσει μία νέα δίοδο προς Θεσσαλία, Στερεά και Αττική μειώνοντας κατά πολύ την χρονοαπόσταση. Προς το παρόν το έργο στο τμήμα αυτό παραμένει παγωμένο και περιμένουμε εξελίξεις. Τέλος εξαιρετικής σημασίας είναι και τα έργα που πραγματοποιούνται στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. 

Το λιμάνι που πριν από 20 χρόνια ήταν ένα μικρό περιφερειακό λιμάνι πλέον θεωρείται η βασική πύλη προς την Ιταλία και κατ` επέκταση την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη. Τα έργα θα ολοκληρωθούν σε δύο φάσεις: τα έργα Β` φάσης ολοκληρώνονται φέτος ενώ τα έργα Γ` φάσης το 2016 και αναμένουμε και συνέχεια.






 ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας