Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km(φώτος)




Σε αντίθεση με τη Ferrari που στην κυριολεξία μέχρι την τελευταία στιγμή είχε κρατήσει το... στόμα της κλειστό σχετικά με την κορυφαία δημιουργία της, την Ferrari LaFerrari, η Porsche δίνει εδώ και καιρό στοιχεία και φωτογραφίες στη δημοσιότητα για την επερχόμενη 918 Spyder. Φυσικά...
σε κάθε της αποκάλυψη ακόμα και στις αρχές της εξέλιξης του νέου της Hypercar, η γερμανική φίρμα δημοσιεύει φωτογραφίες οι οποίες ουσιαστικά διαθέτουν από πολύ έως και λίγο καμουφλάζ όσον αφορά στο νέο της υπεραυτοκίνητο.Ακόμα και αυτές οι φωτογραφίες που αφορούν σε μοντέλο προ-παραγωγής είναι σίγουρο ότι δεν αποκαλύπτουν πλήρως όλες τις λεπτομέρειες τις νέας Porsche 918 Spyder που θα πάρει την θέσει της Carrera GT στο πάνθεον του αυτοκινητικού κόσμου. Ούτως ή άλλως δεν θα πρέπει να περιμένουμε και πάρα πολύ ακόμα μέχρι την αποκάλυψη του τελικού μοντέλου παραγωγής, η οποία θα γίνει τον Σεπτέμβριο του 2013 στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.
Με την 918 Spyder λοιπόν να βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξής της, καλό θα ήταν να θυμηθούμε μερικές από τις τεχνικές λεπτομέρειες που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο «πράσινο» supercar της Porsche. Καταρχήν να πούμε ότι το αυτοκίνητο προ-παραγωγής που βλέπετε στις φωτογραφίες, θα διαφέρει ελάχιστα από το μοντέλο παραγωγής. Η νέα Porsche 918 Spyder έρχεται με αξιώσεις να ανταγωνιστεί στα ίσια τα νεοεισερχόμενα «θηρία» Ferrari LaFerrari και McLaren P1.
Άκρως εντυπωσιακή, η νέα 918 Spyder διαθέτει τεχνολογία που ουσιαστικά αντλείται κατευθείαν από τα αγωνιστικά οχήματα που συμμετέχουν στις 24 ώρες του Le Mans ενώ ο τομέας της αεροδυναμικής είναι επίσης μελετημένος στο έπακρο. Η 918 Spyder είναι plug-in hybrid με το σύστημα να χρησιμοποιεί ένα έναν βενζινοκινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο καθώς και δύο ηλεκτροκινητήρες έναν σε κάθε άξονα όλα εξελιγμένα σύμφωνα με την πλούσια εμπειρία της φίρμας από την εξέλιξη της αγωνιστικής 911 GT3 R Hybrid.
Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
Όσον αφορά τον ατμοσφαιρικό V8 των 4,6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 608 ίππους στις 9.150 rpm με ειδική ισχύ 132 ίππους ανά λίτρο (18 περισσότερους από της Carrera GT), είναι παράλληλα συνδεδεμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται πάνω από τους πίσω τροχούς και αποδίδει 155 ίππους. Οι κινητήρες μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα ή ο καθένας αυτόνομα. Στον εμπρός άξονα υπάρχει μόνο ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 127 ίππους και τροφοδοτείται από υδρόψυκτες μπαταρίες λιθίου οι οποίες φορτίζονται σε 4 ώρες από τον κοινό φορτιστή (AC) που παρέχεται με το αυτοκίνητο ή σε μόλις 25 λεπτά αν χρησιμοποιηθεί ο προαιρετικός ταχυφορτιστής της Porsche (DC). Ο κινητήρας αυτός είναι εντελώς ανεξάρτητος από τους δύο πίσω ενώ η μετάδοση γίνεται στους πίσω είτε στους 4 τροχούς μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (PDK) 7 σχέσεων.
Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος αγγίζει τους 880 ίππους με το 0-100 να πραγματοποιείται σε λιγότερο από 2,8 sec., ενώ η μέση κατανάλωση μπορεί να περιοριστεί και στα 3,0 lt/100 km σύμφωνα με την Porsche. Υπάρχουν 5 προγράμματα λειτουργίας, το «E-Power» στο οποίο λειτουργούν μόνο οι ηλεκτροκινητήρες και το 0-100 πραγματοποιείται σε λιγότερα από 7 sec., ενώ η αυτονομία στην προκειμένη περίπτωση περιορίζεται στα 30 χιλιόμετρα και η τελική στα 150 km/h. Στο πρόγραμμα «Hybrid» λειτουργούν όλοι οι κινητήρες μαζί αλλά με στόχο την καλύτερη αποδοτικότητα με τη μικρότερη κατανάλωση και φυσικά το σύστημα το επιλέγει αυτόματα όταν οι μπαταρίες αποφορτιστούν από την επιλογή του προηγούμενου προγράμματος. Στη συνέχεια έχουμε το «Sport Hybrid» κατά το οποίο ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί συνεχώς και είναι ο πρωτεύον κινητήρας με τους ηλεκτρικούς να είναι υποβοηθητικοί, ενώ στο «Race Hybrid» όλοι οι κινητήρες συνεργάζονται για τη μέγιστη απόδοση και το κιβώτιο μπαίνει στη σπορ λειτουργία του για ταχύτατες αλλαγές ταχυτήτων. Τέλος το πρόγραμμα «Hot Lap» αποτελεί το απόλυτο «σύμμαχο» του οδηγού στην πίστα που στη διάθεσή του πλέον έχει την πλήρη ισχύ χωρίς καμία απολύτως... αναστολή. Με τη χρήση του προγράμματος αυτού η 918 Spyder γυρίζει το Nurburgring σε μόλις 7,14 λεπτά δηλαδή 20 sec. ταχύτερα από την Carerra GT και θα πρέπει να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με την Porsche ο χρόνος αυτός θα μειωθεί περισσότερο στο αυτοκίνητο παραγωγής.
Το πλαίσιο της 918 Spyder είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα όπως αρμόζει κάθε αυτοκίνητο του είδους ή για την ακρίβεια από CFRP (carbon fiber reinforced polymer - δηλαδή ανθρακονήματα και ενισχυμένο πολυμερές), όπως επίσης και αρκετά τμήματα του αμαξώματός της. Το συνολικό της βάρος δεν υπερβαίνει τα 1.640 κιλά με το προαιρετικό πακέτο «Weissach» (περίπου 50 κιλά περισσότερο στην «απλή» έκδοσή της) με την κατανομή του να είναι 57% πίσω και 43% μπροστά (σχεδόν ιδανική για κεντρομήχανο όχημα). Πολύ σημαντικό στοιχείο για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος αποτελεί και το γεγονός ότι το κέντρο βάρους του βρίσκεται πάρα πολύ χαμηλά, σχεδόν στο ίδιο ύψος με το κεντρικό σημείο των τροχών.
Porsche 911 Turbo 2013: Έως 560 ίππους! (video)

Η ενεργητική ανάρτηση PASM της Porsche εννοείται πως δίνει το παρόν ενώ άξιο αναφοράς είναι και το σύστημα τετραδιεύθυνσης με κρεμαγιέρα στον πίσω άξονα. Η τελευταία έχει τη δυνατότητα να στρίβει τους πίσω τροχούς αντίθετα από τους εμπρός για καλύτερη ευελιξία και μείωση του κύκλου στροφής στις χαμηλές ταχύτητες (στην 911 Turbo το ίδιο σύστημα κάνει κάτι τέτοιο μέχρι τα 50 km/h), ενώ σε υψηλές ταχύτητες στρέφονται οι πίσω τροχοί με την ίδια φορά με τους εμπρός για μεγαλύτερη σταθερότητα του οχήματος.
Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω ενώ οι τροχοί είναι διάστασης 265/35 ZR 20 εμπρός και 325/30 ZR 21 πίσω. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικούς δίσκους (410 mm μπροστά και 390 mm πίσω) με 8πίστονες και 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Η σοφά μελετημένη αεροδυναμική με το ειδικά σχεδιασμένο πάτωμα αλλά και τον ευμεγέθη διαχύτη πίσω βοηθούν στην επίτευξη της μέγιστης σταθερότητας και κάθετης δύναμης σε ακραίες ταχύτητες. Το σύστημα Porsche Active Aerodynamic διαθέτει τρία προγράμματα, με το πρώτο να δίνει έμφαση στην μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα και οικονομία και το τελευταίο στο μάξιμουμ της απόδοσης των αεροδυναμικών βοηθημάτων για την παραγωγή της μέγιστης δυνατής αρνητικής άντωσης (ή αν θέλετε για το καλύτερο δυνατό downforce στο... ελληνικότερο).
Το εσωτερικό θυμίζει κάτι από Carrera GT, χωρίς βεβαίως αυτό το σχόλιο να είναι αρνητικό, καθώς και σε αυτό το σημείο η προηγούμενη κορυφαία δημιουργία της Porsche ήταν αρκετά προχωρημένη σε σχέση με την εποχή της. Δέρμα, Alcantara και ανθρακονήματα συνδυάζονται με ιδανικό τρόπο ώστε το σπορ και η πολυτέλεια να παντρεύονται με εξαιρετικό τρόπο. Στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι τα τρία αλλεπάλληλα όργανα (σήμα κατατεθέν των μοντέλων της Porsche) καθώς και η λεπτή κεντρική κονσόλα με την ενσωματωμένη οθόνη αφής.
Οι τιμές της νέας Porsche 918 Spyder που θα παραχθεί μόλις σε 918 «αντίτυπα» αναμένεται να ξεκινάνε κάτω από το 1 εκ. ευρώ.  http://www.e-go.gr
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!
  • Porsche 918 Spyder 2013: 0-100 km/h σε 2,8'' και 3 lt/100 km!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας