Η μελέτη του έργου προβλέπει παράκαμψη του Λούρου, με χάραξη νέας οδου από τον νέο κόμβο Θεσπρωτικού έως τα όρια του Λούρου...
Σύμφωνα με την ενημέρωση των τοπικών βουλευτών, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε ήδη την απόφαση για την κατασκευή του κάθετου άξονα που θα συνδέει την πόλη της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό, ενώ αναμένεται να υπογραφεί και η σύμβαση με την εταιρεία που κατασκευάζει την Ιόνια οδό.
Λεπτομέρειες αναμένεται να γίνουν γνωστές το επόμενο διάστημα, ωστόσο, σύμφωνα με τη μελέτη που είχε δρομολογηθεί επί των ημερών του Σταύρου Καλογιάννη στο υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προβλέπεται η σύνδεση της Ιόνιας Οδού από τον ανισόπεδο κόμβο Φιλιππιάδας μέχρι την παραλιακή οδό Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας.
Η μελέτη περιελάμβανε ανισόπεδους κόμβους στη γέφυρα Καλογήρου και στη θέση Φραξήλα της Εθνικής Οδού Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας, και νέα χάραξη τετράιχνης διατομής στο τμήμα από την Ιόνια Οδό έως την γέφυρα Καλογήρου και στο τμήμα από τον κόμβο Θεσπρωτικού έως τα όρια του Λούρου (παράκαμψη Λούρου). Η υπόλοιπη οδική αρτηρία προβλέπεται να αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο τετράιχνης διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωριστική νησίδα τύπου New Jersey.
Το έργο αυτό αποτελούσε μία από τις βασικές προτεραιότητες της Περιφέρειας Ηπείρου, καθώς βγάζει την Πρέβεζα από την συγκοινωνιακή απομόνωση και αξιοποιεί σε μέγιστο βαθμό τα οφέλη της Ιόνιας Οδού.
Πηγή: agon.gr / ypodomes.com
Σύμφωνα με την ενημέρωση των τοπικών βουλευτών, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε ήδη την απόφαση για την κατασκευή του κάθετου άξονα που θα συνδέει την πόλη της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό, ενώ αναμένεται να υπογραφεί και η σύμβαση με την εταιρεία που κατασκευάζει την Ιόνια οδό.
Λεπτομέρειες αναμένεται να γίνουν γνωστές το επόμενο διάστημα, ωστόσο, σύμφωνα με τη μελέτη που είχε δρομολογηθεί επί των ημερών του Σταύρου Καλογιάννη στο υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προβλέπεται η σύνδεση της Ιόνιας Οδού από τον ανισόπεδο κόμβο Φιλιππιάδας μέχρι την παραλιακή οδό Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας.
Η μελέτη περιελάμβανε ανισόπεδους κόμβους στη γέφυρα Καλογήρου και στη θέση Φραξήλα της Εθνικής Οδού Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας, και νέα χάραξη τετράιχνης διατομής στο τμήμα από την Ιόνια Οδό έως την γέφυρα Καλογήρου και στο τμήμα από τον κόμβο Θεσπρωτικού έως τα όρια του Λούρου (παράκαμψη Λούρου). Η υπόλοιπη οδική αρτηρία προβλέπεται να αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο τετράιχνης διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωριστική νησίδα τύπου New Jersey.
Το έργο αυτό αποτελούσε μία από τις βασικές προτεραιότητες της Περιφέρειας Ηπείρου, καθώς βγάζει την Πρέβεζα από την συγκοινωνιακή απομόνωση και αξιοποιεί σε μέγιστο βαθμό τα οφέλη της Ιόνιας Οδού.
Πηγή: agon.gr / ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας