Αποστρατεύτηκε ο Ταξίαρχος Α. Παπιγκιώτης που έψαχνε τον Βαγγέλη Γιακουμάκη

Αποστρατεύτηκε με απόφαση του Συμβουλίου Κρίσεων ο μέχρι πρότινος Αστυνομικός Διευθυντής Ιωαννίνων, Ταξίαρχος, Ανδρέας Παπιγκιώτης, που κατάγεται απο τον Λούρο, ο οποίος άφησε το "σημάδι" του στις έρευνες για τον αγνοούμενο φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη....

Η απόφαση πάρθηκε χθες αργά το βράδυ και προκάλεσε δυσαρέσκεια στην τοπική κοινωνία.

Όλοι οι Γιαννιώτες πλέον θα θυμούνται πως κατά την διάρκεια της θητείας του, ήταν άοκνος εργάτης της Ελληνικής Αστυνομίας,
που από πολλές διαφορετικές θέσεις υπηρέτησε στην περιοχή για αρκετά χρόνια,
προσφέροντας τα μέγιστα.

Ικανότατος αξιωματικός έτοιμος για κάθε αποτελεσματική επιχείρηση και παρών όποτε το απαιτούσαν οι περιστάσεις. Υπήρξε και παραμένει καλός φίλος και στήριγμα για τους... συναδέλφους του ανεξαρτήτως βαθμού και ειδικότητας,
οι οποίοι κάνουν λόγο για έναν αξιόλογο άνθρωπο.


Ευχαριστήρια δήλωση Ανδρέα Παπιγκιώτη

Με αφορμή την αποστρατεία μου από το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας, θα ήθελα να εκφράσω ολόψυχα τις πιο θερμές μου ευχαριστίες για την άριστη συνεργασία μας, στους προϊσταμένους μου, σε όλο το αστυνομικό και πολιτικό προσωπικό της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ιωαννίνων καθώς και στους συνταξιούχους συναδέλφους που υπηρετήσαμε όλα αυτά τα χρόνια σε διάφορες αστυνομικές υπηρεσίες.Επίσης, ευχαριστώ θερμά όλες τις Αρχές και τους Φορείς του τόπου, καθώς και τα Μ.Μ.Ε. για την ειλικρινή συνεργασία και συνδρομή τους στο δύσκολο έργο της Ελληνικής Αστυνομίας.Τέλος, ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον
απλό κόσμο που με στήριξε όλα αυτά τα χρόνια και με τίμησε με την εμπιστοσύνη, την αγάπη και την αναγνώρισή του.Προσπάθησα να επιτελέσω το καθήκον μου με ευσυνειδησία και πάντα με γνώμονα την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο.Πιστεύω ότι ανταποκρίθηκα σ’ αυτό μου το στόχο και υπόσχομαι ότι και ως πολίτης πλέον θα συνεχίσω μια ανάλογη πορεία.Κλείνοντας, εύχομαι στους συναδέλφους μου, που συνεχίζουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Αστυνομικό Σώμα, καλή δύναμη, υγεία και επιτυχίες στο έργο που τους εμπιστεύτηκε η Πολιτεία.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΙΓΚΙΩΤΗΣ



Πηγή: epirusgate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ πληκτρολογήστε το σχόλιό σας